Řešení škody
Škoda je nahlášená, co bude dál?
Po nahlášení škody Vás během následujích několika dnů kontaktuje telefonicky nebo e-mailem likvidátor a domluví s Vámi další postup, abychom mohli škodu co nejrychleji vyřídit.
Likvidátor se mi neozývá, co mám dělat?
Pokud se Vám likvidátor Pillow neozývá, napište nám na skoda@pillow.cz. Optimálně uveďte číslo škody nebo jiné identifikační údaje. I když se to nestává často, i likvidátor je jenom člověk a mohl něco přehlédnout. Když nám ale napíšete, slibujeme, že ho na Vás opětovně upozorníme.
Jak zjistím, co je ke škodě ještě potřeba doložit?
Pokud nevíte, co je ještě třeba ke škodě v Pillow doložit, stačí napsat na e-mail skoda@pillow.cz. Kolegové Vám informace obratem pošlou.
Jak zjistím, v jakém stavu je řešení škody?
Pro zjištění stavu škody se stačí ozvat na náš klientský servis. Kontakty najdete na stránce www.pillow.cz/kontakty.
Kdy získám krycí dopis pro servis?
Pro získání krycího dopisu stačí napsat e-mail na skoda@pillow.cz s identifikací škody.