Pozůstalost, úmrtí klienta
Můj blízký zemřel, má u Pillow pojištěné vozidlo. Jak postupovat?
Je nám moc líto Vaší ztráty. Pojištění vozidla u Pillow úmrtím automaticky nezaniká, aby bylo po nějaký čas ještě chráněno. Prosím, kontaktujte nás na kontaktech uvedených na stránce https://www.pillow.cz/kontakty a domluvíme se, jak budeme dále postupovat. Informace najdete i v Klientské smlouvě v části 9.
Můj blízký zemřel, má u Pillow pojištěný majetek. Jak postupovat?
Upřímnou soustrast. Ať tuhle těžkou dobu zvládnete. Pojištění majetku u Pillow úmrtím automaticky nezaniká, aby byl po nějaký čas ještě chráněný. Prosím, kontaktujte nás na kontaktech uvedených na stránce https://www.pillow.cz/kontakty/ a domluvíme se, jak budeme dále postupovat. Informace najdete i v Klientské smlouvě v části 9.
Můj blízký zemřel, má u Pillow pojištěný úraz nebo nemoc. Jak postupovat?
Mrzí nás, čím procházíte, a jsme s Vámi. Prosím, kontaktujte nás na kontaktech uvedených na stránce www.pillow.cz/kontakty/ a domluvíme se, jak budeme dále postupovat.