Oznámení škody
Co mám dělat po škodě?
Postup pro případ katastrof najdete podrobně popsaný na samostatné stránce. Obecně platí, že když se něco stane, je třeba vždy nejprve zajistit zdraví a bezpečí osob. K tomu slouží především integrovaný záchranný systém. Poté je důležité zabránit, aby škoda pokračovala nebo se zvětšovala. Když máte tyto bezprostřední problémy za sebou, doporučujeme stav co nejpodrobněji zdokumentovat. Dobré fotky nebo video mohou velmi urychlit vyřízení škody. Následně už je čas škodu nahlásit do Pillow a řídit se našimi dalšími pokyny, které závisí na typu škody. Když to není nezbytné, před hlášením škody nic neuvádějte do původního stavu, abychom mohli škodu řádně vyřídit.
Jak můžu škodu nahlásit?
Hlášení škod je možné telefonicky nebo e-mailem. Kontakty najdete na stránce www.pillow.cz/kontakty.
Naboural mě váš pojištěný, co mám dělat?
Abychom Vám mohli pomoci, škodu nám prosím telefonicky nebo e-mailem nahlaste. Kontakty najdete na stránce www.pillow.cz/kontakty. Po nahlášení Vás budeme o dalším postupu informovat.