Platby a vyúčtování
Jak mám zaplatit pojištění?
Pojištění můžete zaplatit převodem na náš účet 501401304 / 2010 s variabilním symbolem, který je stejný pro všechny Vaše smlouvy u nás (najdete ho ve smlouvě nebo na každé pojistce). Případně jde nastavit platbu inkasem. Kompletní přehled o všech plabách najdete v klientské peněžence po přihlášení ke svému klientskému účtu na webu nebo v mobilní aplikaci.
Jaké je číslo účtu a variabilní symbol?
Číslo účtu Pillow je 501401304 / 2010. Variabilní symbol je stejný pro všechny Vaše pojistné smlouvy, ve kterých ho také snadno najdete.
Co se stane, pokud zaplatím se špatným variabilním symbolem?
Pokud zaplatíte s nesprávným variabilním symbolem, pokusíme se platbu přesto přiřadit k Vašemu klientskému účtu ručně. Nic ale nemůžeme garantovat a vždy to trvá déle. Pokud se nám párování nepodaří, platbu Vám zašleme zpět na účet, ze kterého přišla.
Kde zjistím, co je zaplacené?
Kompletní přehled o platbách získáte po přihlášení v mobilní aplikaci nebo na webu.
Jak dlouho trvá, než platbu zpracujete?
Pokud platbu zašlete jako okamžitou na náš bankovní účet 501401304 / 2010, její přiřazení na klientský účet trvá pouze několik sekund. V ostatních případech trvá zpracování nejvýše tři dny.
Jak mám zaplatit dluh?
Pokud Vám u Pillow vznikne dluh, informace o něm vždy posíláme i s platebními údaji. Případně můžete kontaktovat náš klientský servis o radu, kontakty najdete na www.pillow.cz/kontakty.
Co se stane, když dluh nezaplatím?
Když se rozhodnete, že dluh neuhradíte, několikrát Vás na Vaši povinnost upozorníme. Poté nedoplatek předáme společnosti, která se řešením dluhů zabývá. V krajním případě se pak může případ dostat i k soudu, který o platbě rozhodne. S prodlužováním platby mohou vznikat další náklady, proto doporučujeme dluh uhradit co nejdříve.
Jak mi vrátíte přeplatek?
Přeplatky v Pillow běžně vracíme do klientské peněženky, kde jsou Vám k dispozici po přihlášení v mobilní aplikaci nebo na webu. Můžete je v peněžence ponechat pro platbu pojištění za další období nebo nové smlouvy, případně je snadno převést na libovolný bankovní účet.
Proč zdražujete, když nedošlo k žádné škodě?
V Pillow nezdražujeme rádi. Protože ale ceny oprav neustále rostou, musíme bohužel občas přiměřeně zvýšit cenu i klientům, kteří žádnou škodu neměli. Pokud jim škoda nastane, mohou se pak spolehnout na to, že je odškodníme bez problémů přesně podle podmínek pojištění. Platit budeme v aktuálních cenách v době události, a ne v hodnotách z doby uzavření pojištění.
Jak funguje roční vyúčtování ujetých kilometrů?
Roční vyúčtování kilometrů je snadné. Na začátku pojištění si určíte interval kilometrů, které plánujete ujet (např. 7500 až 8500 km). V pojistné smlouvě je také uvedená cena za každý km mimo tento rozsah. Před koncem období se Vám ozveme, abyste nám vyfotili svůj tachometr. Podle toho poznáme, kolik jste za rok najeli. Pokud se trefíte, je vše v pořádku. Když najedete více, informujeme Vás o doplatku (počet km nad horní hranici krát cena za km), který je třeba uhradit. Naopak, pokud je Váš nájezd nižší, stejně spočtené peníze Vám vrátíme do klientské peněženky. Vždy existuje horní a dolní mez, nad kterou se nedoplácí ani nevrací. Pro další rok pak změníme interval na ten skutečně ujetý. Postup je intuitivní a podobný třeba platbám za elektřinu.
Co je to klientská peněženka a jak funguje?
Klientskou peněženku u Pillow si můžete představit jako obálku, do které nám posíláte peníze a my je z ní vybíráme, když je třeba zaplatit nějakou pojistnou smlouvu. Funguje to ale i naopak – do obálky peníze také vracíme, třeba za nižší nájezd pojištění u pojištění vozidel. Z klientské peněženky si můžete po přihlášení do mobilní aplikace nebo na webu volné peníze kdykoli zaslat na libovolný bankovní účet. Peníze v klientské peněžence zůstávají i po skončení poslední pojistné smlouvy u nás a čekají na sjednání nového pojištění.
Proč mi jinde vychází cena lepší než přímo u vás?
Pokud Vám jinde vychází lepší cena než na našem webu, jedná se téměř s jistotou o chybu. Buď je pojištění nastavené jinak nebo je problém v údajích o pojišťovaných věcech. Naší politikou je, že cena za stejné pojištění pro stejného klienta je stejná na našem webu i u jakéhokoli našeho partnera. Pillow nenabízí žádné skryté tajné slevy, je férová a transparentní.