Mobilní aplikace
K čemu je aplikace dobrá?
Mobilní aplikace Pillow je jako okno do pojišťovny. Jakmile se přihlásíte, hned máte přehled o všech svých pojištěních. Najdete nejen detailní informace o jednotlivých smlouvách a platbách, ale také můžete pojištění vozidel jednoduše a okamžitě sami měnit. V aplikaci se navíc snadno ovládá klientská peněženka. Kromě toho je mobilní aplikace nejjednodušší cestou, jak nafotit vozidlo na začátku pojištění i tachometr při sjednání a při výročí smlouvy.
Kde si stáhnu aplikaci?
Mobilní aplikace Pillow je dostupná na Google Play i App Store.
Nejde mi se do aplikace přihlásit, co mám dělat?
Nejčastějším důvodem problémů s přihlášením do mobilní aplikace Pillow jsou nesprávné přihlašovací údaje. Pro jejich obnovu stačí na úvodní obrazovce zvolit “Problémy s přihlášením” a následně vybrat, zda potřebujete zaslat znovu heslo nebo přihlašovací jméno. Když nic z toho nepomůže, rádi Vám pomohou operátoři klientského servisu, kontakty na najdete na stránce https://www.pillow.cz/kontakty/.
Je možné nafotit kilometry a vozidlo bez přihlášení?
Ano, nafotit auto nebo nájezd kilomterů jde skrze mobilní aplikaci Pillow snadno i bez přihlášení. Stačí na úvodní obrazovce v levém spodním rohu kliknout na “Nafotit km, auto” a řídit se pokyny. Je to jednoduché a zvládne to každý.
Jak se do aplikace přihlásím?
Do mobilní aplikace Pillow se poprvé přihlásíte pomocí přihlašovacího jména a hesla. Následně můžete přepnout na hlášení PINem nebo pohodlně biometricky (otisk prstu, rozpoznání obličeje).
Jaký je rozdíl aplikace od webového portálu?
Mobilní aplikace Pillow funguje částečně i bez internetu a obsahuje možnost fotografovat vozidlo nebo jeho tachometr. Oproti portálu nenabízí možnost změnit si pojištění majetku. Ostatní funkce jsou s portálem shodné.
Jak si obnovím PIN?
PIN u mobilní aplikace Pillow snadno obnovíte po volbě profilu vlevo nahoře – dále Zabezpečení – PIN. Ke změně PINu je třeba být do aplikace přihlášený, bez toho úpravu nelze provést.